Сьогодні ми дружною командою відправилися до Африки допомагати Айболиту лікувати хворих звірят. Всі малята розповіли уривки з казки напам'ять. Особливо вразив всіх Любомир , який вивчив найбільший уривок.
Діти передали звірятам свої рецепти від хвороб, особливо наголосили про можливості народної медицини. Поділилися рецептами зеленої аптеки Георгій, Аня, ,Лєра і Лєра, Сашенька Бігдаш.
Продовжували лікувати звірят в комп'ютерному класі та на занятті з англійської мови.Всіх звіряток ми вилікували і готуємось до нових пригод.
ВІтаємо усіх пізнайок з першими оцінками!!!!
Домашнє завдання:
- Енциклопедія дошкільняти. С. 15-17.
- Виконати завдання в зошитах . Прямі лінії пишемо зверху вниз
- Вивчити:
Чому так весело мені?
Бо вчу я звуки голосні.
Їх шість. Я всі назву:
а, о, и, і, е ще й у.
Вчимося граючи, показуємо рухи :
А – з ніжками двома (ноги поставити якомога ширше, руки скласти на грудях)
И – перекладинка навскоси (ноги на ширину пліч, права рука вздовж тіла, ліва рука пряма, торкається зап’ястка правої)
О – овальне воно (напівзігнуті руки з’єднати над головою)
І – горить свічка угорі (п’ятки разом, підняти перед собою прямі руки і притулити кулачки один до одного)
У – антенки на даху (п’ятки разом, руки розвести широко в сторони і вгору)
Е – почнем спочатку все (п’яти разом, правою рукою взятись за ліве вушко так, щоб зап’ясток торкався чола, ліву руку зігнути в лікті)
Чим більше батьки спілкуються з дитиною, граються з нею,працюють у тісному взаємозв’язку з вчителями , тим багатшим і насиченішим буде її словниковий запас, тим більше вона здобуватиме навичок спілкування, не комплексуватиме у спілкуванні з іншими дітьми. Це - запорука успішного подальшого розвитку не лише уміння розмовляти, але й мислити, а також прагнення пізнавати світ.
Інші фото переглядаємо в рубриці Літопис класу. Нові дзвіночки.
|