Сьогодні разом з Вінні та його друзями ми пригадали пісеньку ВІнні, добирали слова з літерою В , знаходили в довгих словах короткі, складали речення, ознайомилися з цифрою 4, шукали сусідів Вінні та його друзів, подорожували шкільними кабінетами, провели заняття в комп’ютерному класі.
Шановні батьки, ще раз нагадуємо про те, що безкоштовні заняття несуть не навчальний характер, а розвиваючий! Тому всі додаткові завдання , які ми пропонуємо вам і дітям допоможуть саме вашій дитині навчатися успішно в школі, дитина звикне до уроків як до розумової праці, а не до розваг в школі.
Висловлюємо щиру подяку небайдужим матусям та бабусям, які співпрацюють зі школою, виконують з дітками всі рекомендовані завдання. Пам'ятайте, що це ви робите не для нас , вчителів, а розвиваєте і витрачаєте час на успішне майбутнє своєї дитини!
Батьки не завжди усвідомлюють свою відповідальність за розумовий розвиток дитини, їм не вистачає ні часу, ні зусиль, щоб задовольнити дитячу допитливість, поміркувати, порозмовляти з дитиною, дати правильну і зрозумілу відповідь на ті чи інші запитання, заохотити до дальшої пізнавальної діяльності, розвинути дитячу спостережливість і увагу, пам'ять і мислення. Так зароджується психологія байдужості, так виростають діти, яких ніщо не приваблює. Їх не цікавлять ні знання, ні школа, вони вчаться лише формально, з обов'язку або примусу, у них не виникла потреба все знати, розуміти, не сформувалися пізнавальні інтереси. Такі діти навчаються в школі посередньо. Тому наше з вами завдання , поки не пізно, вчити дітей спостерігати, пізнавати світ, міркувати, бути уважними до їхніх запитань, заохочувати і спрямовувати дитячу допитливість і, головне, не залишати дітей поза батьківською увагою, турботою про їхнє розумове виховання, своєчасно впливати на розвиток розумових здібностей. Звичайно, сформувати в малих дітей стійкий пізнавальний інтерес, органічну потребу в знаннях - нелегка справа. Але саме батьки є першими і найкращими вчителями для своїх дітей, а ми, вчителі, надаємо можливість зробити перші кроки у світ знань безболісно і цікаво, використовуючи всі можливості сучасної розвиваючої освіти та технологій.
Завдання на тиждень :
- Енциклоп. С. 54, 60, 61. Для нечитаючих дітей завдання читають батьки.
Для читайликів ( дітей, які вміють читати) с.59, 61.
- Мовлен. Спілкування: с.21-23. Всі малюнки розфарбовуємо. Слідкуйте за охайністю.
- Переглянути відео на сайті: «Букварик з Тигриком та Вінні» 1,2 серії.
- Вивчити склад числа 4, вчимося порівнювати числа, відео на сайті.
- Оформлюємо власну абетку. В альбомі на окремому аркуші малюємо по одній вивченій літері - великій. Літера може бути незвичайною, проявляємо фантазію та креативність. Поруч можна розмістити малюнки або картинки з цією літерою. Один аркуш - одна літера.
- Хто має можливість, роздруковуйте завдання з Вінні (сайт).
"Только родители, которые считают детей высшим смыслом жизни, могут называться родителями в полном смысле этого слова. Для них интересы детей всегда стоят на первом месте, особенно тогда, когда их дети пребывают в самом драгоценном возрасте - от рождения и до шести лет."
(Глен Доман "Гармоничное развитие ребенка")
Бажаємо успіхів та витримки всім нам в ці нелегкі часи !!!!
Дякуємо за розуміння та співпрацю !!!!
|