Вчені медичного факультету Бостонського університету з'ясували, що діти повинні своїми силами шукати спосіб, як контролювати свої почуття, а не маскувати їх, відволікаючись на ігри або програми, пише газета The Telegraph, передає RT. «Якщо ці девайси (телевізор, телефон, планшет) стають для батьків єдиною можливістю заспокоїти або відволікти малюка, то як він зможе самостійно розвинути свої внутрішні механізми самоконтролю?», - запитує доктор Дженні Радески, співробітник педіатричного відділення, що займається проблемами розвитку і поведінки, Бостонського університету. Проведене бостонськими педіатрами дослідження продемонструвало, що, незважаючи на освітню, як здається на перший погляд, користь сучасних технічних пристроїв, діти, в чиї руки гаджети потрапили занадто рано, помітно відстають в емоційному і соціальному розвитку, ніж ті, кому планшет віддали в більш пізньому віці або кому він не дістався зовсім. «Постійне сидіння за мобільним або iPad на ранньому етапі розвитку дитини може зашкодити розвитку у неї емпатії (почуття співчуття чи співпереживання), навичок вирішення проблем і соціальної комунікації, які зазвичай діти набувать під час вивчення довкілля, ігор і простого спілкування з друзями. Ці пристрої також перешкоджають розвитку дрібної моторики, пізнання навколишнього світу на дотик, що вкрай важливо для навчання математичним або природничим наукам», - додає Радески.
Джерело: fakty.ictv.ua
|